mandag den 14. november 2016

Hæklet Juletræ

Puuuhhaaa så er jeg kommet igennem endnu en eksamen i onsdags :)
Selvom vi haster videre til næste tema så begynder jeg lige så stille at forberede mig på julen. De mørke timer skal selvfølgelig også bruges på de kreative sysler. Jeg plejer at hækle nogle forskellige julepynteting og i år er ingen undtagelse.

Jeg faldt over det fineste juletræ på facebook hvor en skøn kvinde har lavet det ud fra en italiensk youtube video. Nu har jeg så oversat og skrevet opskriften ned så i allesammen har mulighed for at lave det flotte træ.

Opskriften ligger HER

Jeg vil prøve at lave nogle forskellige diy-videoer SÅ hvad vil i gerne se/lære/have genopfrisket?

1 kommentar:

  1. Det lyder som et spændende projekt, glæder mig til at se dit færdige resultat :-)
    Held og lykke med processen og en god lunere uge med kæmpe måne i aften :-)

    SvarSlet