mandag den 31. oktober 2016

I am baaaaack

Puuuuhaa hvor har det været en vild, skøn, indholdsrig og turbulent tid siden i hørte fra mig sidst. Sommeren startede med 2 uger i frankrig med alle 4 unger og så forsvandt sommeren ellers hurtigeren end jeg kunne følge med.

1 september startede jeg i skole igen og studerer nu til markedsføringsøkonom på UCN hvilket jeg er meget glad for. Det eneste minus er at jeg har knap så meget tid til det kreative, jeg får dog stadig taget mig tiden til at få lavet det jeg gerne vil, eller i hvert fald noget af det.

Jeg har fået godt gang i symaskinerne igen og syer rigtig meget af børnenes tøj selv og de ELSKER det når mor specialfremstiller efter deres til tider lidt specielle ønsker.

Den seneste tid har også været brugt på at undervise hækling på AOF, hvilket har været nogle super hyggelige aftener. Der vil komme flere kurser på den anden side af nytåret både i hækling og måske også hakning (tunesisk hækling) og jeg glæder mig allerede til at undervise endnu flere skønne mennesker.

Nu er det jo snart jul så jeg har lagt en opskrift ind Her på et lille meget hurtigt hjerte der kan bruges til alverdens ting.

Jeg vil i den næste tid prøve mig frem med at lave nogle videoer af forskellige teknikker, tips og tricks og ligge dem her på siden.

God aften til jer alle :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar