onsdag den 30. marts 2016

Hvor er det vildt

Jeg må sige at jeg var en lille smule i chok da jeg har til morgen åbnede computeren og erfarede at der var hele 1875 sidevisninger på bloggen i går. Det er jo fuldstændig vanvittigt når man tænker på at jeg har været glad for de gennemsnitlige 50-80 visninger om dagen siden jeg startede op igen.
Grunder ligger selvfølgelig i at jeg i går lagde en ny gratis opskrift på og samtidig lagde link ind i den største hæklegruppe på facebook, men at det ville give så mange klik havde jeg ikke forestillet mig i min vildeste fantasi.
Så TAK til alle jer der var inde og kigge. Jeg håber de fleste af jer vælge at følge med fremover for der kommer til at ske rigtig meget det næste stykke tid. Både inden for garnuniverset men også indenfor brugskunst og tøj til de små.
SÅ HÆNG VED, jeg lover at det ikke bliver kedeligt :D



Dagen i dag kommer til at gå med udvikling af opskrift og så venter jeg på min nye overlocker som kommer med posten <3
I får selvfølgelig et billede af vidunderet og senere en bedømmelse af maskinen ;)

Linket til opskriften fra i går er HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar