torsdag den 24. marts 2016

Spontan nederdel til pigebarnet

I går formiddags skulle vi have noget tid til at gå og jeg greb holderen med symønstre med det formål at få ryddet lidt op i dem. Jeg fandt så også ud af at jeg havde gengangere af et par babytøjsmønstre som alle var uåbnede 🙈 - Typisk mig. Men der blev sorteret og jeg fandt et mønster på en lang kjole jeg har købt stof til.👍
Nå men der var jo også lige det der mønster på en nederdel til pigebarnet og jeg havde jo også lige det der mega søde stof til at ligge så bordet blev ryddet, der blev klippet, symaskinen blev hevet frem og vupti 1 time efter havde barnet en ny nederdel. Og lykken var stor ❤️ 

Før jeg flyttede fra huset havde jeg jo det lækreste syværelse med klippebord og station til mine maskiner. Det kan jeg godt mærke at jeg savner rigtig meget da jeg kun har mit spisebord i køkkenet i lejligheden 😒 og det giver en oprydning og pakken ud og sammen igen hver gang jeg er igang 👎MEN det er bedre end ingenting 😁 
Computeren er så også lige fremme da ideen til en hækleopskrift dukkede frem så den måtte jeg jo selvfølgelig lige arbejde lidt på. Opskriften er ved at blive testhæklet og vil snarest blive lagt i webshoppen så hold øje med siden 😁 

Hav en dejlig dag og en god påske 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar