onsdag den 20. april 2016

Afsløring og nye sager

Ja der har været noget så stille her på bloggen den sidste uges tid og det er simpelthen fordi jeg har haft så vanvittig travlt. Jeg elsker livet som alenemor men det kan til tider gå lidt vildt for sig med børnenes legeaftaler, fritidsinteresser og møder her og der.

Nå men der har alligevel været lidt tid til det kreative og jeg har fået syet lidt og strikket en del.
Kom til at gå igang med en ny trøje til mig selv fra Sys Fredens "Toppe og Trøjer". Den er egentlig strikket frem og tilbage på for- og bagstykke, men da jeg kender mig selv godt nok til at vide at jeg ville forbande monteringen langt væk har jeg lavet opskriften om så jeg strikker rundt i stedet for. Det samme gør jeg med ærmerne. Lige præcis på denne opskrift var det nemt at lave om da den er strikket i raglan.
Garnet jeg bruger er Superwash Vital fra Hjertegarn og Angel fra Permin.
 


Ud over det jeg får lavet herhjemme så har jeg brugt den sidste uges tid på at få en aftale i hus med AOF. Jeg skal efter sommer være underviser i hækling hos AOF, både i Støvring, Hobro og i Aalborg. Der bliver hold for alle - nybegynder, øvede, unge, "gamle" og ja alt derimellem. 
Jeg glæder mig super meget til at komme igang og hjælpe en masse med at få gang i hæklenålene. 
Der er stadig mulighed for at booke kurser direkte hos mig, også her henover foråret og sommeren. 

Så har jeg også fået nogle nye varer hjem som kommer på siden til middag i dag. I får lige en lille forsmag på noget af det her 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar