fredag den 22. april 2016

Nyt "udstyr"


SÅ SÅ SÅ kan jeg rigtig komme igang med at sy! Ja jeg har simpelthen fået stoppet både sy- og klippebord ind i min lille lejlighed.
Jeg har indtil nu måtte tage mit eneste bord i køkkenet i brug hver gang der skulle klippes og syes hvilket har resulteret i ondt i lænden og maskiner der skulle pakkes ned og op hver gang vi jo skulle have noget at spise.

Nå men jeg fik jo så den geniale ide med et lille bord til maskinerne i stuen og et klippebord der kan klappes sammen og hænges bag en dør. Jo jo ideen var god og tingene blev købt - sybordet blev sat op den anden dag og den første nederdel til Emilie syet. I dag havde jeg så min far nede og hjælpe med at få klippebordet gjort færdigt. Og jeg må sige at vi var noget så kun awesome :D

Så nu kan jeg få syet en masse fede ting uden at få ondt i lænden og uden at flytte rundt på maskinparken 4 gange dagligt.

Sybordet - den lille reol skal op og hænge på væggen bagved



Bordet bliver sat fast på en bjælke der er boret i væggen


Benet kan vippe ned når bordet skal hænges op så det ikke fylder. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar