mandag den 25. april 2016

Sløjfebidering

Jeg er som blogger og ivrig hækler altid på jagt efter nye og spændende projekter. Jeg søger min inspiration på instagram, div blogs og selvfølgelig på facebook.

Jeg kom så forbi denne her helt fantastiske sløjfebidering på frksørensen's blog.
Dog er det ikke hende selv der er designer på sløjfen, men designeren Stine Bohn Larsen.
Da hun ikke selv har en blog eller hjemmeside kan man via frkSørensens blog hente opskriften som er ganske gratis. Den er super nem og hurtig at lave. Jeg tror jeg brugte en lille time på den.

Træringen som er brugt har jeg til salg i blogshoppen og jeg sender samme dag ved bestilling inden kl 15.


Billederne er min egen version af sløjfen.
Følg stine på Instagram og se flere af hendes flotte ting : Stine.bohn 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar